expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

70 χρονια πριν...

1 σχόλιο:

  1. ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΡΑΤΟΔΙΚΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ 70 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΛΑΒΗ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΗ ΣΤΑ ΑΡΧ... ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΡΙΞΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή